Is Faam iets voor mij? |
webdesign aalst, faam webdesign, faam, webdesign erpe-mere, seo
788
page-template-default,page,page-id-788,qode-quick-links-1.0,wc-shortcodes-font-awesome-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

Onze passie voor het hele online gebeuren is er ééntje van meer dan een decennia lang. Het internet evolueerde in die jaren geweldig snel en wie dat begreep, weet dat de creatie van een website niet stopt bij de ontwikkeling ervan. Want daar sta je dan met je mooie website, alleen …

MIJN EIGEN WEBSITE

Een goede kennis van de huidige markt en daaraan gebonden verwachtingen is onontbeerlijk om tot een sterk product te komen. Er zijn vele wegen die leiden tot een goed resultaat, testen is dus de boodschap! Net daarom hebben wij uiteindelijk gekozen om met een sterk systeem te werken, een systeem dat bewezen heeft te werken. Onze keuze voor WordPress is weloverwogen en we gingen niet over één nacht ijs. Dit platform wordt vandaag wereldwijd gebruikt voor de ontwikkeling van websites en weet zijn publiek met glans te overtuigen. Volgens W3techs.com bestaat de top tien miljoen websites voor 20,4% uit WordPress websites. MTV, Ford en Sony zijn enkele bekende merken die hiervan gebruik maken. Het belemmert ons niet om voor iedere klant afzonderlijk een uniek resultaat te bekomen. Personalisatie is waar het om draait.


OMKADERING?

Voor we starten met bouwen van allerhande grafische elementen om zo een mooie website te bekomen, gaat Faam al aan het werk. Er gaat heel wat onderzoek vooraf aan die online weg naar Faam. Grondig onderzoek naar zoekwoorden gaat gepaard met een marktanalyse. Deze gegevens zijn onmisbaar tijdens de ontwikkelingsfase en is een basis om erna de blauwdruk te creeëren.


WAT IS DE FAAM BLAUWDRUK?

Voor de blauwdruk wordt vertrokken vanuit de data verkregen uit eerder onderzoek. Het toont je aan welke stappen door ons ondernomen worden om de optimalisatie te verzekeren. Maar daarnaast is het vooral een gids van richtlijnen die je op weg helpen. Wat wij namelijk niet doen is valse beloftes maken aan onze klanten. Op slinkse wijze de online spelregels trachten te omzeilen behoort evenmin tot ons takenpakket. Wat we wel doen is de ervaring die we kregen na jaren van testen aan onze klanten doorgeven, om net die regels te gebruiken als hulpmiddel.