[:nl]

Meer dan 80% van de faillissementen in 2013 verwaarloosde internet.

WAAROM EEN WEBSITE?

Anno 2015 zijn er tal van mogelijkheden om online aanwezig te zijn. Denk maar aan allerhande vormen van social media, blog of zoekertje. Nog steeds is de website de enige manier om in uw markt op professionele wijze actief te zijn. Zo start de potentiële klant zijn online zoektocht steeds met een zoekopdracht. Een website is de enige manier om tussen de zoekresultaten aanwezig te zijn. Maar is meer, véél meer…


REDEN TE MEER OM NU TE HANDELEN

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] Je onderscheiden van de concurrentie.

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] Een veel grotere naamsbekendheid hebben.

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] 24/24 ten dienste staan van uw doelgroep.


De barometer van de Informatiemaatschappij 2014 van F.O.D. Economie, K.M.O., Middenstand en Energie geeft ons een eerste kijk in de huidige stand van zaken.

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] 82% van de Belgische huishoudens beschikt over een computer

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] 80% van de Belgische huishoudens raadpleegt het internet voortdurend

Belgische zelfstandigen laten hier enorme kansen liggen.

De Internetbarometer van Email-Brokers, leider in databasemanagement en interactieve marketing in West-Europa, is duidelijk: de Belg is nog nooit zo productief geweest wat betreft het creëren van websites, e-shops en activiteiten in social media. Zonder omkadering, vorming, begeleiding en ondersteuning echter riskeert deze explosie aan bedrijven die online aanwezig zijn, een losse flodder te zijn. Hier moet je weten dat België al historisch veel achterstand had in te halen ten opzichte van vele andere Westerse landen.


[:en]

Meer dan 80% van de faillissementen in 2013 verwaarloosde internet.

WAAROM EEN WEBSITE?

Anno 2015 zijn er tal van mogelijkheden om online aanwezig te zijn. Denk maar aan allerhande vormen van social media, blog of zoekertje. Nog steeds is de website de enige manier om in uw markt op professionele wijze actief te zijn. Zo start de potentiële klant zijn online zoektocht steeds met een zoekopdracht. Een website is de enige manier om tussen de zoekresultaten aanwezig te zijn. Maar is meer, véél meer…


REDEN TE MEER OM NU TE HANDELEN

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] Je onderscheiden van de concurrentie.

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] Een veel grotere naamsbekendheid hebben.

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] 24/24 ten dienste staan van uw doelgroep.


De barometer van de Informatiemaatschappij 2014 van F.O.D. Economie, K.M.O., Middenstand en Energie geeft ons een eerste kijk in de huidige stand van zaken.

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] 82% van de Belgische huishoudens beschikt over een computer

[wc_fa icon=”check-square” margin_left=”” margin_right=””][/wc_fa] 80% van de Belgische huishoudens raadpleegt het internet voortdurend

Belgische zelfstandigen laten hier enorme kansen liggen.

De Internetbarometer van Email-Brokers, leider in databasemanagement en interactieve marketing in West-Europa, is duidelijk: de Belg is nog nooit zo productief geweest wat betreft het creëren van websites, e-shops en activiteiten in social media. Zonder omkadering, vorming, begeleiding en ondersteuning echter riskeert deze explosie aan bedrijven die online aanwezig zijn, een losse flodder te zijn. Hier moet je weten dat België al historisch veel achterstand had in te halen ten opzichte van vele andere Westerse landen.


[:]